Road Trip Nova Zelanda // 7. Comiat a Lyttelton i Corsair Bay

Els últims dos dies vam haver d’improvisar i ens vam guiar per la predicció del temps. A la costa est havia de fer sol, per això havíem abandonat l’Abel Tasman i havíem començat a baixar cap a Christchurch. Confiant també amb els consells de Campermate vam parar a Waikuku, la que era, segons l’aplicació, a long beautiful and quiet beach. No li faltava raó, però el temps no era el que els meteoròlegs havien predit encara. Així que vam acabar d’arribar fins a Lyttelton, al sud de Christchurch, i vam acabar de passar el dia amb una mica de sol a un free camp al port del poble que tenia bones vistes.

L’endemà vam tenir la sort que era dia de mercat a Lyttelton, així que vam passejar i tafanejar pels carrerons provant tot tipus de menjar i de polseres. Llavors sí que feia un dia esplèndid i vam anar a Corsair Bay (o Badia dels Corsaris) una platgeta que Campermate també catalogava com a lloc d’interès. Era una petita cala amb sorra blanca i gespa que ens va agradar bastant.

IMG_4805 copia

Una cerveseta i chill a Corsair Bay

I va ser curiós la rapidesa amb la que va pujar la marea. L’espai de sorra blanca va passar dels 15 metres de distància als 2 en tan sols 5 minuts just a l’hora que es ponia el Sol. Així que vam plegar veles i sobretot, maletes, al parking de la platja i vam concloure aquest road trip per l’Illa Sud de Nova Zelanda.

IMG_4820 copia

Bye bye New Zealand

Un comentario en “Road Trip Nova Zelanda // 7. Comiat a Lyttelton i Corsair Bay

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )