Road Trip Nova Zelanda // 4. L’aigua turquesa del Llac Tekapo i les Blue Pools

Un cop descansats de la caminada al Mueller Hut, vam acomiadar-nos per darrer cop del Llac Pukaki i vam dirgir-nos al Llac Tekapo. Tot i que era direcció contrària, vam decidir acostar-nos-hi per fer-hi un cop d’ull, ja que és un dels llacs més famosos de Nova Zelanda, i, al meu parer, també amb un dels millors blaus turquesa que he vist mai. En una de les separacions tècniques previstes per deixar privacitat a la parella i descansar de nosaltres, amb la Lliró vam pujar fins al Mount John, en una caminadeta d’unes 3 hores return (pels idiotes, ja recordeu què volia dir oi?). A dalt, hi ha un observatori astronòmic i també un bar, el qual el mateix Lonely Planet qualifica com el millor lloc del món per fer un cafè. La veritat, les vistes del llac i les serralades nevades valien la pena, però era un lloc massa concorregut pel meu gust.

DCIM100GOPROG0341982.

De camí al Mount John, amb el Tekapo de fons

Un cop tornats al campament base a la riba del llac, fent cas del hashtag #experienciacompleta, vam banyar-nos en la seva gèlida aigua a mode de dutxa. Feia molt bon dia, així que vam decidir dinar i passar una tarda chillout en aquell magnífic escenari abans de dirigir-nos a un altre llac, el Wanaka, per anar a dormir.

Ve de gust quedar-s’hi a dinar oi?

I aquí va venir la putada, parlant clar, del viatge. Vam arribar gairebé de nit, i no vam veure cap senyal de No Camping. Això i la presència d’unes 10 campervans més i una vintena de cotxes, ens van fer anar dormir convençuts de que el què fèiem era totalment legal. Però es veu que no. Vam ser els més burros del lloc, i els altres, els llestos, o cabrons, perquè no dir-ho. Es veu que tothom es va llevar abans de les 6 del matí i va marxar abans de que, a les 7, el Ranger de torn vingués a posar cepos i multes als pobres ignorants. Així que ja ens veus, acabats de llevar a les 8 del matí intentant convèncer al Ranger que no sabíem que no podíem dormir allà. Però res. Vam acabar pagant 200$ per treure el cepo i 200$ més de multa. Així que, TIP importantíssim, reviseu tantes vegades com faci falta si allà on dormiu hi hagi un cartell que posi No Camping. Com a dada, per allò que diuen mal de muchos, consuelo de tontos, no vam ser els únics. Un altre grup de joves estrangers també va haver de passar per caixa.

Això no ens va treure les ganes de seguir gaudint del viatge i vam dirigir-nos a les Blue Pools. Com el seu nom indica, es tracta d’unes piscines naturals que destaquen pel seu blau turquesa intensíssim. També hi ha un pont que les travessa, i l’ #experienciacompleta ens demanava tirar-nos-hi. No ens hi vam poder resistir. Allà també vam conèixer, malauradament i per primer cop, les cèlebres sandflies. Que no són més que a kind of mosquits, però més torracollons i amb més quantitat.

CFXC3362 copia

Els més intrèpids ens vam tirar des d’aquest pont

IMG_4531 copia

No està retocat amb Photoshop, us ho juro

Vam parar a dinar a un free camp anomenat Pleasant Hut i vam conduir direcció als glaciars. Pel camí, però, vam parar a Ship Creek Beach, on vam veure un dofí a la llunyania. I buscant un lloc per dormir, el karma ens va tornar, a la seva manera, el que ens havia pres al matí amb la multa. Vam trobar un càmping, el Lake Paringa Lodge, que per només 12,5$ per persona, podíem cuinar i menjar en un menjador, dutxar-nos en aigua calenta, dormir, i el que és més important, anar en kayak unlimited! Així que només arribar vam aprofitar les dues últimes hores de Sol per fer una de les activitats estrella de Nova Zelanda a l’enèsim llac visitat, el Paringa.

El karma existeix! Free Kayak!

3 comentarios en “Road Trip Nova Zelanda // 4. L’aigua turquesa del Llac Tekapo i les Blue Pools

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )