Road Trip Nova Zelanda // 2. La bellesa del Milford Sound i Fiordland

Després dels tres primers dies per Nova Zelanda, ens dirigíem a Te Anau, un petit poblet a la riba del segon llac més gran del país i al qual li dóna el nom. Te Anau és l’últim poble habitat en direcció a l’espectacular i famós fiord Milford Sound, i és el centre d’operacions turístic de Fiordland. Allà ens vam informar sobre el preu de les visites als fiords. Els més famosos són el Milford Sound i el Doubtful Sound. Per veure el Doubtful, que és més gran però menys conegut que el Milford, no és possible accedir-hi per carretera pels teus propis mitjans i has de pagar un tour més car. Per això preferim fer les dues hores de carretera amb la Mauri per veure el Milford Sound. Això no ens eximeix de pagar 45 NZD (26€) per gaudir d’una experiència completa. I és que ja que érem allà, volíem assaborir un dels fiords més famosos del planeta, i vam reservar un creuer amb ferry amb la companyia més barata que vam trobar, Jucy Cruises (uns dies després ens vam adonar que teníem un 25% de descompte en aquest creuer amb el lloguer de la campervan, però ja era massa tard).

Així que ens vam llevar a les 7 del matí per esmorzar i preparar-nos ja que el ferry salpava a les 9. El preu incloïa l’esmorzar i navegar durant tres hores per tots els racons del fantàstic fiord. El Milford Sound és un dels llocs més humits i més plujosos del món, així que nosaltres no vam ser l’excepció i vam patir una mica la pluja i la boira espessa que no deixava gaudir d’una visió gaire profunda i llunyana dels paisatges, però que alhora encara feia més autèntica l’experiència. Vam donar tota la volta al fiord, primer per la vessant oest fins arribar al mar de Tasmània i vam tornar per la vessant est. Trobo que el preu va merèixer molt la pena i ho recomanaria a tothom.

IMG_3946 copia

La boira característica no deixava veure la profunditat del paisatge

IMG_3968 copia

Les cascades són les protagonistes del Milford Sound

Després de tornar a posar els peus a terra, vam fer volta enrere cap a Te Anau. Però pel camí volíem fer alguna excursió pel Parc Nacional de Fiordland. Volíem provar la Gertrude Saddle, però ens vam trobar que estava tallada per una petita inundació provocada per la tempesta del dia anterior. Així que vam optar per fer dues excursions petites. Primer vam fer la The Chasm, una caminadeta de 20 minuts que et portava a un pas on el riu havia deixat unes formes peculiars a les roques.

IMG_3996 copia

El pas del riu ha deformat les roques a The Chasm

La segona va ser arribar fins al Lake Marian i, personalment, em va encantar, sobretot un tram on passaves per uns ponts de fusta per sobre del riu like Indiana Jones. I la instantània del Lake Marian després de caminar durant hora i mitja tampoc tenia preu.

IMG_4027 copia

Welcome to the Jungle

YJSU4295 copia

Lake Marian

I després d’un dia tant complet vam conduir dues hores fins arribar a prop de Mossburn, on hi havia un free camp on ens vam adormir als deu minuts d’arribar del cansament acumulat.

3 comentarios en “Road Trip Nova Zelanda // 2. La bellesa del Milford Sound i Fiordland

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )